tisdag 18 december 2012

Glossybox - Nyår 2012

Hejsan!

Idag kom den efterlängatade nyårsboxen från Glossybox.
Den innehåller bara fullsize produkter!


Fin guldbox!

Innehållet: 5 fullsize produkter + guldig sminkväska
BM Beauty Lash Thickening Mascara.
Värd: 179 kr

Kryolan High Gloss Catwalk
Värd: 139 kr

Nails inc. Nail Polish Cambridge Terrace
Värd: 149 kr

NYX One Night in Morocco
Värd: 390 kr

ModelCo Cheek + Lip Tint Rosy Red
Värd: 155 kr

Totalt värde: 1 012 kr
Jag tycker att den här boxen är jättebra! Jag vet att jag kommer älska lipglosset, det är precis min färg!
Sen att man fått produkter värda över 1 000 kr när man har betalat 239 kr känns underbart!








2 kommentarer:

  1. Åh har du fått din?! Jag får nog min imorgon eller på torsdag gissar jag. Det var väldigt bra saker i din. Hoppas jag får likadan då!

    SvaraRadera
  2. Fick precis lika boxar som dig är också super nöjd men har en till decemberbox som borde komma i slutet på veckan :D

    SvaraRadera