tisdag 18 december 2012

Glossybox december 2012 - Glossy Anniversary

Även decemberboxen kom hem till mig idag!
Denna hade jag ingen aning om vad den skulle innehålla eftersom jag inte tjuvkikade på bloggar innan.
So here we go!


Silverbox!




Innehållet

La Sultane De Saba Ginger Green Tea Body Lotion 40 ml
Pris: 269 kr/ 150 ml

Anatomicals Hot and Fiery B-Movie Body Cleanser 150 ml
Pris: 79 kr/ 300 ml

So SusanMicronized 8-Hour Eye Shadow Palette Fullsize (tror jag)
Pris 129 kr

Zoya Nail Polish Storm fullsize
149 kr/ 15 ml

Kiss Nails imPress Manicure fullsize
Pris: 100-120 kr
Totalt värde: ca 470 kr
Jag tycker att boxen överlag är bra!
Jag älskar duschkrämer så Anatomicals kommer till användning, stort "prov" också.
Zoya-lacket blev jag jätteglad över, se supersnyggt ut.
So Susan paletten såg jag inte först, så liten! Men färgerna är jättefina, precis i  min smak så de kommer absolut att användas.
Är inte jätteimponerad av body lotionen och lösnaglarna, men så är det.
Tycker i alla fall att det är den bästa boxen jag fått på ett tag.
Värdet på boxen var inte fy skam heller.
Tror jag ska slå in Zoya-lacket och ge till mig själv i julklapp ;)






1 kommentar:

  1. Åh, jättefina saker! Önskar att jag får allt det du fått - fast minus ögonskuggorna då jag redan har förmycket ögonskuggor. Färgen på nagellacket är ju superfint, ingen färg jag har tidigare :D Och ska bli kul att testa de där "lösnaglarna"

    SvaraRadera