torsdag 20 december 2012

Glossybox: Fazer Geisha

Hejsan!

Har precis öppnat två Fazer Geishaboxar.
Kampanjen gick ut på att man skulle samla 4 stäckkoder och skicka in (kvittot gick också bra), så fick man en unik Glossybox.


Box 1 (adresserad till mig)
Maria Nila Kolorit Volume Powder 50 ml Fullsize
129 kr

Aco Soft Bronze Face Cream 20 ml
79 kr/ 50 ml

Max factor facefinity all day flawless 3 in 1 foundation 2x1 ml
160 kr/ 25 ml

Alessandro Pedix Feet Heel rescue balm 30 ml
139 kr/ 100 ml

Anatomicals Look, you've got chocolate all over your face. Fullsize
29 kr

Glossybox Nagelfil Bonusprodukt.


Box 2 (adresserad till min sambo)
Samma innehåll förutom Glossybox Glossy Pink Blusher istället för Maria Nila.


Så vad tycker jag
För det första så är detta en låda som är ihopplockad av produkter från föregående boxar. Känns lite som om den här kampanjen var till för att de hade massa gammalt över från tidigare boxar. Så den känns inte alls unik på något vis. Och jag tror inte att de som var med i kampanjen för att testa om Glossybox är något för dem, är speciellt övertygade om att starta en prenumeration. Hade detta varit min första box hade jag aldrig börjat prenumerera.

Dock tycker jag inte att produkterna är helt och hållet skit.
Maria Nila volympuder har jag fått tidigare. Tror dock att jag bytte bort den. Men jag kommer ge denna en chans i alla fall. Så den får en plats på hyllan vid mina andra volympuders.
ACO bronze är inget jag kommer använda nu mitt i vintern. Nu är jag hellre blek än har fejkbränna. Kommer dock spara dem och använda till våren/sommaren.
Max Factor , känns lite snålt med små prover. Hade hellre sett att det var en lite provflaska med något annat. Man vill ju kunna testa produkten flera gånger.
Alessandros fotkräm har jag fått en gång innan och den produkten gillar jag, den luktar väldigt gott. Dessa får en plats vid min andra lilla Alessandrotub.
Anatomicals chokladmask har jag fått tidigare också, har dock inte använt den. Blir kanske en julklapp till någon.
Glossybox rougen har jag fått innan och den använder jag varje gång jag sminkar mig, så denna kommer jag att spara. Nagelfilarna är också sånt som är bra att ha.





2 kommentarer:

  1. Ja, den boxen får mig inte att vilja starta en prenumeration iaf... Läser så mycket tråkigt om Glossybox att de verkligen måste hitta på något superspännande för att fånga mig som kund :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de får mer och mer kritik. Idén är ju superbra, men det börjar bli tråkigt att få produkter från samma märke hela tiden, som dessutom kanske inte finns att köpa här. Tror jag ska säga upp min prenumeration, känns inte värt att ha en längre, tyvärr :/

      Radera