fredag 24 augusti 2012

Fruttini Body Care

Är det någon som känner till de tyska märket Fruttini?



Jag kom i kontakt med märket 2011 på ett köpcenter i Ukraina. Där köpte jag en duschkräm från märket i doften Milky Orange och den luktar underbart! Det fanns även body mist, lotion med mera och även ett par till dofter (kommer dock ej ihåg vilka).

Igår var jag inne på Tradera och fick syn på en body lotion från Fruttini! Då kom jag på tanken att googla på Fruttini (varför har jag aldrig gjort det förut?!). Jag kom då in på fruttini-shop.de. Vilka underbara dofter de har!
Fruktiga och söta!
Det finns två kollektioner; Fruttni Gourmet och Fruttini Sorbet
Följande dofter finns:
Fruttini Gourmet:

  • Cranberry Choco
  • Ginger Passionfruit
  • Raspberry Cream
  • Cherry Vanilla
  • Coco Banana
  • Milky Orange
Fruttini Sorbet:
  • Strawberry Starfruit
  • Lime Mint
  • Pineapple Prosecco
  • Lychee Vanilla
De flesta dofterna finns som Shower Gel, Body Scrub, Body Lotion, Body Lotion Spray, Body Butter, Body Spray och Lip Balm. Vissa dofter finns att köpa som presentförpackningar med lite olika innehåll.

Det bästa, förutom de underbara dofterna, är priset! Otroligt billigt!
Shower Gel, body scrub, body lotion ca 25 kr/ st
Body Spray ca 30 kr
Body Butter ca ca 50 kr
Presentförpackning ca 70 kr

Gissa om jag beställde något? ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar