tisdag 1 maj 2012

Min miniparfymsamling

Då var det alltså dags att visa upp min lilla samling av miniparfymer.

Hela högen

Britney Spears: Believe, Circus Fantasy, Fantasy, Curious

CLEAN: Fresh Laundry, Ultimate, Clean, Warm Cotton, Shower Fresh

Escada: Tropical Punch (2001), Sexy Graffiti (2002), Ibiza Hippe (2003), Island Kiss (2004), Marine Groove (2010), Taj Sunset (2011), Rockin' Rio (2012), Island Kiss (2012), Sexy Graffti (2012).



DKNY Red Delicous, Lanvin Jeanne, Carolina Herrera 212, Victorias Secret Very Sexy, Juicy Couture Love, Peace & Juciy Couture, Juicy Couture Juicy Couture.

8 kommentarer:

  1. Hejsan älskar mini parfyumer har också en samling :D men msåte bara fråga vad hitatde du britney spears mini parfymerna har letat överallt känns det som / Soraya

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Soraya!

      Jag köpte Britneyparfymerna här: http://www.parfymrea.com/s/miniatyr-edp-parfym

      Vilka parfymer har du i din samling? :)

      Radera
  2. Jag har väldigt olika många escada, gucci, någon britney spears, dkny, dior, diesel,burberry har massa olika har runt 56 stycken :) brukar köpa när de har erbjudanden på kicks o så, utomlands o på hemsidor som parfym-klick o tradera men den hemsidan har jag aldrig vetat om faktiskt ska ta o kika har faktiskt försökt leta överallt men har mest kommit till amerikasnka sidor där frakten är jätte dyr, jätte roligt att se att någon annan också verkar samla på det :D// Soraya

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då har du en hel del :) Jag samlade för något år sen men så sålde jag dem och det ångrar jag nu :(
      Det är inte så lätt att hitta miniparfymer tycker jag, men jag ska utomlands i sommar så jag ska kolla lite då.
      Har beställt nån gång från ebay med men det år svårt att veta om de är äkta och så.
      Ja, det är kul att se att andra i ungefär samma ålder har samma intresse som en själv :D

      Radera
  3. nej elelr hur ja vet :( men var hitatde du dina juciy couture e de oxå köpta från någon hemsida :) beställde de britney spearsen :) ja det känns typ mer som usa har jätte mycket av det särskilt i en affär där sephora om du vet vad det e? och nu ska de öppna en sephora butik i köpenhamn vilket e bra för bor nära så hoppas de har samma sortiment som i usa ;) ja asåå ja samlar men jag använder oxå de gilalr mest när de har spray funktion men det är inte många mini parfymer som har det

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte de på tradera, för typ 12 kr styck, så det var verkligen ett klipp! Ja, britney-parfymerna är bra, för de har sprayfunktion och det gillar jag också bäst! det blir så svårt att använda parfym som inte har det "/
      Oh, då får man nästan planera in en resa till Köpenhamn :)

      Radera
  4. haha ser vad jag skrivit är ju knappt läsbart (skriver väldigt konstigt när jag skriver snabbt som jag ej uppfattar medan jag skriver) ah det borde du de ska öppna i Stockholm också nästa år tror jag men de har ju itne bara mini parfymer men de har de ock massa andra skönhets produkter sen så får man massa prover när man handlar ifrån de och ibland mini parfymer brukar få mejl från de

    SvaraRadera
  5. haha, nä men jag fattar ändå :)
    deras sortiment är ju verkligen jättebra! Jag skulle bli fattig om jag gick in i en sån butik ;)

    SvaraRadera