onsdag 9 maj 2012

Josefines favoriter


Många av parfymerna som jag har i min samling har jag köpt utan att jag vet vad de luktar. Det får liksom bära eller brista, antingen gillar jag den eller så gör jag det inte. I vissa fall har doften kanske inte varit något att ha. Sen finns de dem som är en fullträff. Just fullträffarna tänkte jag visa upp nu.

Dessa parfymer jag visar upp nu har jag alltså inte luktat på innan jag köpte dem.


De tre samla flaskorna är från Paris Hiltons kollektion Passport. Dessa är ju egentligen inga miniatyrer av originalet utan purse spray, men de påminner om flaskan, samma form ochbild, så jag räknar in dem. Dessa blir perfekta att ha med på resorna i sommar!
DKNY Red delicious- ja vad säger man, helt underbar!
Britney parfymerna blev jag mycket positivt överraskad av, speciellt Radiance, den är underbar. Och cirus fantasy trodde jag skulle vara lika söt och tung som fantasy, men den är riktigt god.
Paris Hilton just me överraskade också, Paris Hilton har bra smak när det gäller dofter.
Och sist men inte minst Carolina Herrera 212, så underbar doft! Lätt, fräsch och elegant.

Jag har ju många Escadaminiatyrer med, men de visste jag vad de luktade innan jag köpte dem så de är inte med, annars är de stora favoriter.

=)


'


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar