torsdag 24 november 2011

Ny favorit

Hejsan!


Jag har fått en ny favorit när det gäller hudvård. Ingen mindre än Biotherms Lait Corporel, som är en anti-drying body milk. Den fick jag från Kicks Goodiebag!

Jag har bara hunnit använda den  några gånger än, men jag kan säga att jag gillar den här. Den doftar underbart av citrus, jag blir som en vandrande fruktsallad bestående av olika citrusfrukter! :) Doften är väldigt fräsch och huden blir mjuk och fin.

I affärerna säljs den i 400 ml flaskor och kostar från 200 kr till 350 kr. Det är kanske lite dyrt, men det kan vara värt det om man verkligen gillar produkten. Jag har en tub på 100 ml, vi får se hur länge den varar och vad som händer när den är slut.



2 kommentarer:

  1. sv; tack så mycket:) kika gärna in flera gånger^^

    SvaraRadera
  2. Hej! just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna ett superfint smycke! Det ända du behöver göra är att skriva att du är med+ att gilla evvessmycken på bloglovin! Vill du ha extra chans kan du blogga om tävlingen också! :)
    http://dansprinsessaaa.blogg.se/2011/november/tavling-i-samarbete-med-evvessmyckense.html#comment


    btw är du sugen på en gratis domän? Du vet bara " .se" ist för " blogg.se" t.e.x. ?
    Bli då medlem på denhär grymma sidan:
    http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=3298
    det går ut på at samla 300 poäng, det gör du genom att värva vänner, vara med i gratis erbjudanden och besöka andra sidor! det går snabbt att samla poäng! När du har 300 poäng får du din domän!
    Blir du dessutom medlem genom min länk får du 50 poäng direkt! AWSOME!
    Kram

    SvaraRadera